30 000 views och kommande intervjuer

Min blogg har nu passerat 30 000 läsningar sedan 1 mars i år. Mer än jag någonsin hade kunnat drömma om. Det visar att intresset för gitarrnörderi är stort och det har sporrat mig att fortsätta. Tack alla som läser, det betyder mycket. Så här i midsommartider är det väl kanske inte så många som hänger på nätet så jag nöjer mig med att avslöja några kommande intervjuer som är mer eller mindre klara.

Conny Bloom, Electric Boys m.m
Jag träffade Conny i Kärrtorp för att prata gitarrer, förstärkare och så klart Electric Boys. Helt klart en av Sveriges skönaste gitarrister och med sig hade han sin Fender Startocaster -63a. Ett väldigt intressant och inspirerande samtal som bara väntar på att tedigeras.

JJ Marsh
Uppsalagitarristen som spelat med Glenn Hughes under lång tid och som nu har nytt band på gång.

Jenny Möllberg
Gitarrist i  Misdemeanor från 90-talet. En tung "stoner" som vurmar gör SGs, whawha och Orange. Också nytt band på gång, Black Whitesnake.

Frank Levi
Förstärkarmoddare från New York som bland annat moddade den mytomspunna Marshall Super Lead #36 som Slash använde vid inspelningen av Guns ´N Roses Appetite for Destruction.

Ryan Roxie
Gitarristen som spelar med Alice Cooper band och Roxie77. En riktigt spännande gitarrist, med stor kärlek till musik och i synnerhet gitarrer.

Chet Haun
Gitarrtech till bland andra John5, Slash, Zakk Wylde, Zoltan Bathory från Five Finger Death Punch och en massa andra ikoner. Som om inte det var nog så bygger ehan gna guitar-relics i fantastisk kvalitet. Ett underbarn med en fantastisk historia på alla sätt.

//Gitarrzombien

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Justera halsar är lite läskigt..."

Intonering av gitarr

Snårskogen kring Fender Stratocaster, MIA och MIM