Gitarrzombien vill lära sig mer om Er därute....Ge mig 1 minut....

Jag har märkt att mina läsare kommer från olika bakgrunder när det gäller intresset för gitarrer. En del spelar i band eller som soloartister för sitt bröd på bordet, andra har spelat i band tidigare men lagt av och nu tagit upp intresset igen, somliga spelar som avkoppling hemma och en del kanske precis fått upp ögonen för detta våldsamt spännande område, och kanske framförallt då sökandet efter "den där perfekta tonen". Den jakten som får oss uppträda som Zombies i andra ögon...

Oavsett var man befinner sig på sin musikaliska resa så har vi alla samma intresse i grunden, må hända olika utgångspunkter, preferenser, tycke och smak men det är mer som förenar än skiljer oss åt.

Eftersom jag är nyfiken på hur ni har det med erat spelande, och för att jag vill lära känna mina läsares behov lite mer tänkte jag göra en liten undersökning med två frågor till dig, helt anonymt förstås. Den första handlar om ifall du spelar själv hemma eller om du spelar i band etc. Den andra om vad du är mest intresserad av när det gäller området gitarrer. En ganska öppen fråga, du kan svara som du vill, men gärna kortfattat.

Jag har valt att göra undersökningen i Mentimeter, ett gratisverktyg som presenterar resultat på ett enkelt sätt sen, ungefär som på bilden till höger här. Det vore skitschysst om du kunde ge mig den minut det tar för att låta mig förstå vad Du är mest intresserad av.

Det du gör är följande: Klicka på den här länken govote.at och fyll i siffrorna 74 13 85
Därefter svarar du på de två frågorna. Klart och sen kan du återgå till dina skalövningar!

Tack på förhand

//Gitarrzombien

Kommentarer

  1. Fick inte till det , men det finns en del info om mej på min sida. www.sannetorp.com ,
    Samt på spotify, sök på Sannetorp.
    Mvh Mats Sannetorp, en glad amatör som älskar gitarr :)

    SvaraRadera
  2. Mikael Abrahamsson9 december 2014 kl. 22:27

    Klart !

    SvaraRadera
  3. Gjort! Det var inte lätt att svara kortfattat. Det finns så mycket kul och att lära sig om gitarrer, förstärkare, pedaler och andra verktyg. Tack för en kanonblogg. I regel enda bloggen jag konstant följer.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Justera halsar är lite läskigt..."

Intonering av gitarr

Snårskogen kring Fender Stratocaster, MIA och MIM